Institut El Til·ler

1714-2014: any del Tricentenari

  • Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font

AJUTS MENJADOR CURS 2014/2015

Correu electrònic Imprimeix PDF

 

AJUTS ECONÒMICS DE MENJADOR ESCOLAR DEL CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS ORIENTAL CURS 2014/2015

Alumnes matriculats en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públics de Catalunya, en qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria durant el curs corresponent a la convocatòria,

 

Termini de la convocatòria fins el 23 de maig de 2014

 

 

AJUTS ECONÒMICS DE MENJADOR ESCOLAR DEL CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS ORIENTAL CURS 2014/2015

 

Destinataris:

Alumnes matriculats en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públics de Catalunya, en qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria durant el curs corresponent a la convocatòria, sempre i quan no els pertoqui la gratuïtat del servei i compleixen els requisits de les Bases.

L’import màxim de l’ajut variarà en funció de la puntuació obtinguda sent del 50% o bé del 100% del cost del servei de menjador que no podrà superar en cap cas el preu màxim establert pel Departament d’Ensenyament.

 

Requisits:

1. Presentar la sol·licitud i la documentació establerta dins el termini de la convocatòria.

2. No tenir el servei de menjador amb caràcter preceptiu, i per tant, gratuït.

3. Fer ús del servei de menjador escolar.

4. Tenir una renda familiar anual, igual o inferior a l’obtinguda en aplicació de la següent fòrmula: 1,5* IRSC+ (1500€*( MUF-1))

IRSC = 7.967,73€

MUF = membres de la unitat familiar

5. Tenir un volum de negoci per unitat familiar igual o inferior a 155.000€ calculat sumant els volums de negoci de tots els membres computables de la unitat familiar.

6. Tenir rendiments patrimonials igual o inferior a 1.700€

 

 

Per sol·licitar l’ajut:

Informació i recollida de l’imprès: fins el 23 de maig de 2014

Matins: - De dilluns a divendres de 8:30h. a 14h.

Tardes: - Dimarts i dijous de 16h. a 18h.

Lloc: A l’Oficina d’Atenció al Ciutadà a Bellavista (Pl. Espanya, núm. 5) o al

Registre General de l’Ajuntament (Ctra. de Ribes, núm. 2).

Entrega sol·licitud amb la documentació: del 19 al 23 de maig del 2014

Horaris: - De dilluns a divendres de 8:30h. a 14h.

- Dimarts i dijous de 16h. a 18h.

Lloc: A l’Oficina d’Atenció al Ciutadà a Bellavista (Pl. Espanya, núm. 5) o al

Registre General de l’Ajuntament (Ctra. de Ribes, núm. 2).

 

TERMINI PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS fins EL 23 de maig del 2014

 

Per a qualsevol consulta o informació:

Bases de la convocatòria a la web del Consell Comarcal del Vallès Oriental: www.vallesoriental.cat

  • Serveis Socials de Bellavista : c/ Pl. Espanya , 5 Tel. 93 861 54 35
  • Serveis Socials de Corró d’Avall: C/ Rafael Alberti, 2 Tel. 93 840 73

    Documentació a presentar:
  1. Documentació obligatòria (mitjançant original o fotocòpia compulsada):

  1. El volant de convivència emès per l’Ajuntament

  2. El NIF/NIE de tots els membres de la unitat familiar. En cas de no disposar-ne, el certificat de naixement o el llibre de família.

  1. Consentiment d’utilització de dades personals: sol·licitar a l’Ajuntament.

  2. En el cas de representació legal o acolliment del/s beneficiaris/s, documentació acreditativa d’aquest fet.

  3. La declaració presentada de l’IRPF corresponent a l’exercici 2013 de tots els membres de la unitat familiar i la documentació necessària, expedida pels organismes competents, per tal de determinar la renda familiar, els rendiments patrimonials i el volum de negoci (no és necessària l’aportació d’aquesta documentació en cas que tots els membres de la unitat familiar hagin autoritzat a la consulta de dades segons el formulari de sol.licitud).

  4. En cas de no haver presentat la renda per no tenir-ne la obligació s’ha d’aportar la documentació següent:

- Certificat de vida laboral

- En el cas que s’hagi treballat durant l’any 2013, certificat de retencions i ingressos a compte de l’IRPF de l’any 2013 de cada empresa on s’hagi treballat, o bé, els fulls de salari de l’any 2013 o certificat equivalent.

- Qualsevol altra documentació acreditativa dels ingressos obtinguts (especificar quina).

(no és necessària l’aportació d’aquesta documentació en cas que tots els membres de la unitat familiar hagin autoritzat a la consulta de dades segons el formulari de sol.licitud).

g. En els casos en què algun dels membres de la unitat familiar rebi qualsevol tipus d’ingrés corresponent a rendiments no contributius, s’ha d’aportar la documentació que es relaciona a continuació en funció de la font o fonts d’ingressos

- En tots els casos, excepte els pensionistes, l’informe de vida laboral actualitzat emès per la Seguretat Social.

- En el cas de persones en situació d’atur, el certificat actualitzat de l’Oficina de Treball de la Generalitat en què consti si es percep la prestació d’atur i la seva quantia.

- En el cas de persones perceptores de la renda mínima d’inserció, el certificat acreditatiu actualitzat.

- En el cas de pensionistes, el certificat acreditatiu de la percepció d’una pensió i de la seva quantia actualitzada.

- En el cas de separació o divorci, documentació acreditativa de la pensió d’aliments, o bé, en cas d’incompliment d’aquesta obligació, la documentació acreditativa de la reclamació d’aquesta pensió.

- Qualsevol altra documentació no prevista amb anterioritat que acrediti fefaentment els altres ingressos no contributius.

- En el cas de disminució o discapacitat física, psíquica o sensorial d’algun membre computable de la unitat familiar, certificats que acreditin aquestes circumstàncies i el seu grau.

 

2. Documentació complementària (mitjançant original o fotocòpia compulsada):

a. El títol de família nombrosa vigent expedit per l’organisme compentent on consti, entre d’altres, la categoria especial o general.

b. El títol de família monoparental vigent expedit per l’organisme competent.

c. La resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència, per a infants en acolliment.

d. La resolució de reconeixement de grau de discapacitat, emesa per l’organisme competent, o bé, el certificat que acrediti el grau de discapacitat emès per un Centre d’Atenció a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Benestar Social i Família o pels organismes competents d’altres comunitats autònomes, corresponent a l’alumne i/o germans.

e. La resolució dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament per a l’alumnat amb necessitats educatives específiques.

f. Certificat de l’Ajuntament respectiu d’acreditació de la distància, igual o superior a dos quilòmetres, entre el domicili de l’alumne i el centre escolar on cursa els estudis, en un sol sentit i en línea recta (sempre i quan el centre escolar estigui ubicat en el municipi de residència de l’alumne i no li sigui d’aplicació la gratuïtat del transport escolar)

L’omissió de presentació de la documentació complementària suposa la no acreditació de la situació respectiva, i conseqüentment no es tindrà en compte en la valoració de l’ajut.

 

Ctra. de Ribes, núm. 2 · Tel. 93 846 77 67 Fax 93 846 77 67 · 08520 Les Franqueses del Vallès (Barcelona)

Web:http://www.lesfranqueses.cat – e-mail: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

 

 

 

Darrera actualització de dimarts, 6 de maig de 2014 14:57